International Trade, B2B platform

Rólunk

  • A NeoEpo Vállalat be van jegyezve az Amerikai Egyesült Államokban, és az anyavállalat.

  • A NeoEpo India Zártkörűen Működő Részvénytársaság az anyavállalat indiai leányvállalata.

  • Annak érdekében, hogy megtudja, milyen szolgáltatásokat nyújtunk, látogasson el a " Mit csinálunk? "szakaszba.

  • Ha tudni szeretné, hogy mely országokban szolgáljuk ki az ügyfeleket, kérjük, olvassa el a mintegy hetven ország listáját ahol szolgáltatásainkat nyújtjuk.

  • Ismerje a negyven plusz nyelvet, amelyen termékeinket és szolgáltatásainkat nyújtjuk.

  • A tranzakciók megkönnyítésére alkalmazott eljárást a " Hogyan működik? "szakasz ismerteti.

  • Az eladók ismerik a rajtunk keresztül történő értékesítés előnyeit.

  • Vásárlók, ismerjék meg velünk a vásárlás előnyeit.

  • Termékeink és szolgáltatásaink használatának megkezdéséhez hozzon létre egy bejelentkezési fiókot nálunk.

  • Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, ha bármilyen kérdése van a velünk való üzletkötéssel kapcsolatban.

  • Ha munkalehetőséget keres nálunk, akkor kérjük, menjen át az állásajánlatokon és alkalmazza.


  • Miért indult a NeoEpo Vállalat?

    Cégünk alapítója szereti a matematikát és a programozást. Az alapítónak ez a tetszése, korábban a statisztikai arbitrázs fedezeti alap ötletén dolgozott, mielőtt megalapította ezt a vállalatot. A tőkebevonás folyamatában fedezeti alapja számára találkozott és beszélgetett egy idős állampolgárral, aki szintén alma materjéből származott, Indiai Műszaki Intézet (IIT), Madras. A beszélgetés során felajánlották neki, hogy dolgozzon valamin nem csak pénzt keresni, hanem a társadalomnak is segít.

    Az alapító fenti javaslata elgondolkodtatta. Saját tapasztalatai alapján rájött, hogy mások segítése motiválja az egyént a nehéz helyzetek legyőzésére és a sikerre. Ezzel a motivációval úgy döntött, hogy tovább dolgozik olyan projektek, amelyek munkájával pozitív hatást gyakorolnak a társadalomra. Rájött továbbá, hogy ennek gyakorlati megvalósításának módja technológiai társaság alapításával.

    A fentieket követve az alapító sokféle ötletet értékelt, és arra a következtetésre jutott hogy a kisvállalkozások megfelelnek a fenti kritériumoknak. Ez azért van így, mert a kisvállalkozások járulnak hozzá a legnagyobb százalékhoz Bármely ország bruttó hazai terméke a világban. Emellett minden országban biztosítják a foglalkoztatás nagy részét, sokkal nagyobb mértékben, mint a világ nagyvállalatai. Széles körű üzleti kutatás után az alapító rájött, hogy rengeteg problémával kell szembenéznie megoldva. Ezért a NeoEpo Vállalat beindult annak érdekében, hogy a kisvállalkozásoknak segítséget nyújtson a technológiát lehetővé tevő megoldásokkal nagyon skálázható és megismételhető.


    Miért van a NeoEpo cég neve?

    Cégünk alapítója, miközben a cég nevét keresi a következő kritériumoknak kívánt megfelelni

  • Leírja, hogy mit csinál a vállalat, ami a kereskedelem.

  • A név megírásához legfeljebb 6 latin karakter szükséges.

  • Legfeljebb 4 szótag felhasználásával ejthető.

  • A domainneveket ésszerű árkorlátok között lehet megvásárolni.

  • A domain név elérhetősége különböző országokban, mivel a vállalat jövőképe kezdettől fogva globális.


  • Cégünk alapítójának meglehetősen nehéz volt regisztrálatlannak találnia a fenti kritériumoknak megfelelő domain nevek. Különféle módszereket használt a lehetséges domainnevek előállítására, mint például a következő

  • A vállalkozás leírásának különböző módjai.

  • A szinonimaszótár segítségével megtalálhatja az üzletet leíró ismert szavak alternatíváit.

  • Két vagy három különböző szó kiválasztása a fenti eljárásból, majd szeletelés, kockára vágás és egymás mellé helyezés, egy szó kialakítása érdekében.

  • Véletlen tartomány-generátor programok.


  • A fenti eljárással megszerezte a még nem regisztrált domainnevek rövid listáját. Az egyik ilyen listán szereplő domain név a NeoEpo volt. Visszhangzott alapítónkkal, mert 'Neo ' -ként értelmezte 'New ' -nek, 'Epo ' az 'Epoch ' számára, amely a korszakot, vagyis a kereskedelem új korszakát jelenti, amely jól leírta vállalatunkkal kapcsolatos elképzeléseit.

    Alapítónk ekkor ellenőrizni akarta, hogy könnyen leírható-e. Ezért anyjához ment és megkérdezte tőle, hogyan fogja írni a NeoEpo szót. Helyesen írta. Ezért bejegyezte a NeoEpo-t a vállalat neveként.

    Mit jelent a NeoEpo Vállalat logója?

    A NeoEpo Vállalat logója által közvetített általános elképzelés egy információs platform, ötleteket, meglátásokat és összeköti a földkerekség különböző pontjairól érkező embereket a kereskedelem megkönnyítése érdekében. Különböző részletek a logó a következő

  • Az embléma négy, a földgömböt körülvevő négyszöge képviseli a platformot. Ennek oka négy négyszög négy irányt közvetít - északra, délre, nyugatra, keletre.

  • A logó minden negyedéből kilépő szelet azt jelzi, hogy cégünk stratégiája, végrehajtása, az üzleti modellek és termékek fürge és dinamikusak lesznek, hogy kiszolgálják ügyfeleink változó üzleti igényeit.

  • A szeletekből kifelé mutató nyilak képviselik vállalatunk elképzelését, miszerint összekapcsolják a különböző helyszíneken, információkat, ötleteket és betekintést nyújtva a kereskedelem megkönnyítése érdekében.

  • A négy negyed közötti rés azt jelzi, hogy vállalatunk rugalmas és rugalmasan fog alkalmazkodni ügyfeleink üzleti igényeihez.

  • A középső földgömb azt a jövőképet képviseli, hogy cégünk különböző ügyfeleket fog szolgálni a világ országai.

  • A globális vonalak azt közvetítik, hogy testre szabjuk és lokalizáljuk termékeinket és szolgáltatásainkat, a az általunk működtetett ország nyelve és kultúrája.

  • A logó piros színe a vállalat energiáját, szenvedélyét és pozitivitását képviseli ügyfeleink kiszolgálásában, üzleti tevékenységünk növekedése és üzleti céljaink elérése.

  • Cégünk logójának kék színe azt jelzi, hogy ügyfeleink és befektetőink nyugodtságra számíthatnak, erő és megbízhatóság tőlünk.

  • A logó zöld színe azt jelzi, hogy értékeljük a fenntartható növekedést, amely összhangban van a természettel, értékelése a környezet, a társadalmi felelősségvállalás, a vállalatirányítás (ESG) paramétereinek felhasználásával.


  • Hogyan állt elő a NeoEpo Vállalat logója?

    Cégünk alapítója nagyon korán, a társaság beolvadása után rájött, hogy a cégnek szüksége van egy logó, amely az egész világra vetíti, hogy mit csinál a vállalat és mit képvisel. Ezért nagyon sok mindent elgondolkodott képek a logóhoz. Sokféle módon próbálkozott, például kézzel rajzolni, fotószerkesztő szoftvert használni, máshogyan keresni stock fotó weboldalak stb. Hasonlóan a vállalat nevének megszerzéséhez, megpróbálta szeletelni, kockára vágni és egymás mellé helyezni képek, amelyeket különböző forrásokból szerzett. De egyik kép sem rezonált azzal az üzenettel, amelyet alapítónk akart közvetíteni a cégről a logón keresztül. Ez a folyamat nagyon frusztráló volt alapítónk számára. Ekkor jött rá, hogy ő szüksége van más emberek ötleteire annak érdekében, hogy dicsérje az ötleteit. Ezért olyan tervezőt keresett, aki csak tudott bérlet a cégnél.

    Ez idő alatt egy lelkes hallgató az alma materből, az indiai Műszaki Intézetből, programozási gyakorlatra jelentkezett. Cégünk alapítója kezdetben interjút készített ennek programozási feladatához szakmai jelentkező. Az interjú folyamatának zászló végén a kérelmezőt felkérték, hogy írja le az írásában említett hobbikat önéletrajz. A gyakornok kérelmezője megemlítette, hogy a művészet és a rajz természetes módon jön neki, és hogy isten ajándéka neki. A további vizsgálat után alapítónk rájött, hogy ennek a szakmai jelentkezőnek rengeteg természetes tehetsége van a tervezésben, ezért felvette a logó elkészítésére.

    Alapítónk közölte a gyakornokkal azokat az átfogó gondolatokat, amelyeket át kell adni a vállalat. A gyakornok elkészítette a kezdeti vázlatokat, és alapítónk visszajelzést adott róluk. Sok ismétlés után a végleges változat embléma megjelent. Cégünk alapítója leírja a vállalat logójának elkészítésének teljes folyamatát, az ötletektől kezdve a végleges kiadásig, magasztos és kifizetődő élményként.